Garantie
Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met de kleding. Stel er is een naad los na het wassen of het is heel erg gekrompen terwijl alle wasvoorschriften zij nageleefd. Neem dan contact met me op, bij voorkeur via de mail: info@b-unyk.nl. Samen komen we tot een goede oplossing.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Heeft u een klacht over uw bestelling? Dan kunt u deze kenbaar maken via de mail. (info@b-unyk.nl) Ik zal dan binnen 5 werkdagen contact met u opnemen.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.